kucke-li-lo

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Li-Lo - 12 december 2011 12:49



Jag hade ju redan fler bra orsaker innan:


Utlopp för min skrivklåda.

Trevligt att få reaktioner på det jag skriver.

Att hitta nya vänner, både sådana jag känner jättestarkt och varmt för även om vi inte träffats, samt de jag haft den stora glädjen att få umgås med utanför bloggen.

Att få en kasse mat, det var faktiskt inte fy skam det heller.


Men nu, alldeles nyss kom jag på den allra, allra bästa.


Jag kan lägga ut min önskelista så att HELA världen kan se den!    

(eller i alla fall mina i snitt 15 läsare!)


Så här kommer den: helt utan inbördes rangordning, och är ni rädda att ni ska köpa dubbelt så kan ni ju kontakta varandra, jag förmedlar gärna e-post och bloggadresser, samt självklart min hemadress.

 


En lampa som jag kan fästa på armen när vi stavgår, är rädd att bli påsprungen av galna joggare

Stor och tung mortel

Högar med pengar, helst stora.(både högar och pengar)

Nytt knä (eller kanske två om det inte blir för dyrt)

God choklad

Massa trevligt umgänge med vänner och familj hela nästa år

En ny cykel

Ett jobb till Kära Make

En lägenhet till Mambo-son

En sån där stor wettexduk man kan lägga under diskstället (inte skumpplast)

Ett litet hus i Gambia, nära havet (eller i alla fall två små biljetter till en liten semester dit)

Marsipangris

Att jag slutar röka och i vikt öka

Pocketdeckare

Örhängen

En liten söt elektrisk kaffekvarn

Jättemånga läsare som ger mig jättemånga kommentarer



                                                  

                                      


Å jo, ja just det:



Fred på jorden och snälla barn, förstås!

 





                                          Pussen då   !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards