kucke-li-lo

Alla inlägg under maj 2017

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.

 


Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta


 

en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka, lagom kaxiga och lagom kalla funkar vi fint ihop!


Joo, sen var jag ju och dansade. Ingen ville följa med, men jag var så sugen på att få svänga på gumpen att jag gav mig iväg på egen fot.

  Som vanligt var sångaren klädd i vacker färg!

Fantastiskt är det, att bara tokdansa, tillsammans med de andra som bara njuter, så fantastiskt att det kan hända att jag gör det ikväll, eller i morgon igen   ...


 

Jag har också njutit av den "alternativa stavning" som vår lilla viharalltdubehöverochlitetill-butik bjuder på under ombyggnaden....


Min kloka storasyster har fått den smarta idén att göra grupper på Facebook för att kunna dela alla de tusentals foton vi har efter föräldrarna.


Här har ni en variant av campingbil, som mina föräldrar for runt med i Europa innan de köpte folkabuss!


 

Man tar den minsta lilla bil man kan hitta, syr om ett tält att förvara packningen i. Sedan bäddar man bekvämt i den lilla, lilla bilen

 

Sen lägger man sig och bara njuuuuter därinne...

Vid ett tillfälle reste vi till Holland, för ett bröllop, då låg vi alla tre, mor, far och jag därinne.


Idag är det freeedag och det gör faktiskt ingenting, att jag inte kommer få förmånen att jobba i tvådagar. Kanske, kanske blir det tid att nyttja den gröna faran, som iordningställdes förra helgen?


                     Pussen då   !


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards