kucke-li-lo

Alla inlägg under februari 2015

Av Li-Lo - 17 februari 2015 12:41

fördöma eller på annat sätt tala om att du tycker det jag skriver om här är fel.

Var snäll och låt bli.

Det får mig inte att ändra mig, eller bli någon annan.


Att vara glatt överraskad och få massor av värme från andra, kan det vara fel?

Storyn kommer under bilden, så du kan sluta läsa nu, om du vill...


 


Här är jag nu


i ett läge, som jag absolut på inga som helst villkor någonsin skulle hamna i.
Eller ens trodde var möjligt att hamna i.
 
En kvinna på väg mot de sextio, som är helt bortkollrad av inte bara en, utan två yngre män.
Hur kan man ens ha mycket starka känslor för två olika personer?
Det vet jag inte. Kanske helt enkelt bara genom att våga släppa in och acceptera?
 
De är olika.
Jag träffar dem inte samtidigt. Inte så ofta heller.
Men då.
Många varma skratt, spännande samtal. Kvalitet i samvaron.
Båda gör mig glad. Får mig att känna mig klok och attraktiv.
Respekterad och omtyckt.
 
De berör mig. De rör mig. Min kropp tar emot, glad, fri och hämningslös.
Det känns faktiskt vackert.
Jag antar att någon kan finna det äckligt och osmakligt.
Rent av sjukt och något att fördöma.
 
För mig är det underbart. Galet och märkligt.
 
De ställer inga krav på mig.
Mitt enda är vanligt hyfs.
 
Försöker de utnyttja mig?
 
På vilket sätt då?
De får inget av mig, förutom min uppmärksamhet, tid, värme och min omtanke.
Samma sak jag ger till alla jag tycker om och respekterar.
Mat vid mitt bord och ett glas vin eller två, som alla andra gäster i mitt hem.
 
Utnyttjar jag dem?
Det är ju inte barn. 
En av männen är ju bara lite yngre.
Femton år är faktiskt inte mycket, egentligen.
 
Den andra mannen är ung.
Mycket ung. Tjugotre år yngre än jag.
 
Jag tvingar dem inte till någonting.
Det finns inga löften.
"Tala om för mig, när du inte vill längre" är det enda.
 
Det är de som säger underbara saker.
Jag har inte frågat efter det.
Ger mig uppmärksamhet och omtanke. Smickrar mig.
 
Jaa, här är är jag nu.
Bortkollrad. Inte kär, bara härligt förälskad.
Glad, kåt och inte det minsta tacksam, bara nöjd och lite förbryllad.
 
 
                      Pussen då   !
Av Li-Lo - 13 februari 2015 10:19


Vår reporter anlände till bloggarens hem, strax efter attacken.

Trots chock och smärta hos den angripna, lyckades vi få en intervju och unikt bildmaterial som vi nu kan publicera.


”Jag hade inte väntat mig att bli attackerad i mitt eget hem, berättar hen, med tårfyllda ögon fulla av smärta.


 




Framför allt hade jag inte trott att det skulle ske av någon med svenskt ursprung.

 Jag hade precis avslutat min frukost och tagit en dusch.  Det började bli dags att lämna hemmet för ännu en arbetsdag på min betydelsefulla position i en av Sveriges viktigaste myndigheter”


”Då mitt oerhört viktiga arbete måste anses mer eller mindre som ett kall är det inte mycket som landar i mitt lönekuvert, varför jag som vanligt planerade att medföra egenproducerad mat till lunchen."


Bloggaren berättar att attacken kom som en blixt från en klar himmel i samma ögonblick som hen öppnade kylskåpsdörren.


”En skugga sveper förbi i mitt synfält, jag hinner inte reagera innan en obeskrivlig smärta fortplantar sig genom hela min kropp.

Angriparen måste ha studerat mig i smyg, hur skulle den annars känt till en av mina svagaste punkter?”


Mycket tyder på att det är typiskt svenskt att anfalla i oväntade situationer, leta reda på de svaga punkterna, när måltavlan känner sig trygg och säker, visar våra studier.

Det är inte första gången vår reporter hör om lömska attacker där angriparen visats sig vara av garanterad svensk härkomst, tvärtom, vi har fått information om en kusins granne, vars mosters före detta arbetskamrats granne blivit angripen på ett snarlikt sätt.


Bloggaren låter oss trots smärtan fotografera den skadade lemmen, det går otydligt att se hur en synnerligen svag rodnad uppstått på hens sedan många år, redan svullna lilla gulliga tå.


 


”Jag visste det kvider hen fram, det går inte att lita på det som kommer från Sverige, det är alltid likadant.”


Som för att understryka allvaret i denna ondskefulla attack, visar hen det foto hon lyckades knäppa innan förövaren förpassades tillbaka till sin plats i kylan igen.


 

Detta kraftpaket, fullt av typisk svensk ondska kommer att få sitt straff och många av dess likar som invaderar och tar över svenska hem, kommer sannolikt att få sitt straff redan till kvällen.


Vi lämnar offret där hen för den här gången klarat sig lindrigt undan, men vill varna våra läsare, så att de verkligen inser faran, med att låta det garanterat svenska nästla sig in och planera fortsatta attacker i folkhemmen.


                Er vän i verkligheten!



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards