kucke-li-lo

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Li-Lo - 24 januari 2012 13:49


Att jag är knubbig råder det inget tvivel om. Rondören över mittpartiet på min lilla kropp går inte att förneka.

Men är jag en kvinnosugga?

Jag vet inte vad den kvinnliga motsvarigheten till mansgris kallas, så jag drog till med detta.


Så här är det:

 

Just nu pågår de Afrikanska Mästerskapen i fotboll.  

Jag är som jag tidigare nämnt inte speciellt intresserad av sport, överhuvudtaget.


Kära Make däremot, han gillar det. Framför allt fotboll, men han gillar även friidrott och har även suttit och hejat på Sverige som tydligen spelar handboll mot andra länder just nu.


Ibland sitter jag med i soffan för att bara sitta eller jag har någon virkning eller stickning på gång och de grejorna har jag där.

Jag följer inte med speciellt noga i vad som händer, även om jag faktiskt kan reglerna i fotboll.


Men!

 

Att titta på dessa vältränade, vackra män har jag verkligen inte alls något emot.

  Nöff, nöff, nöff…!


Jag har alltid tyckt och kommer troligen alltid att tycka att svarta män på många sätt har snyggare kroppar än vita. Jag gillar runda rumpor…


De här unga männen har det, runda, fasta, läckra rumpor som spänner ut deras shorts på ett hrmmmm…

intressant sätt.   


Nöff, nöff, nöff…   !


I somras så var det nån slags stora tävlingar i springa-hoppa-kasta.

Världens snabbaste man Usain Bolt var inte alls snabbast just när jag tittade (för han tjuvstartade?)

Det tyckte jag var toppen faktiskt! För han blev så arg att han slet av sig tröjan!

 



           

Nöff, nöff, nöff, nöffelinöffnöff...   !




                       Pussen då   !



Av Li-Lo - 24 januari 2012 11:19

och medan jag gör det vill jag ta och påminna om två saker.

Den första är att ni har ännu en vecka på er att TÄVLA!

Och den andra är att ni verkligen ska ta och titta på musikvideon som min son filmat, redigerat, klippt och fixat till.

Själv gillar jag även musiken och texten, gamla tanten är svag för svensk hiphop...


Återkommer när jag har funderat klart på vad jag ska sprida för visdomar omkring mig nästa gång   



                                     Pussen då   !


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards