kucke-li-lo

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Li-Lo - 20 januari 2012 15:44

tar denna lilla dam och beger sig för att avnjuta (hoppas jag   ) detta:


 "Lindra dina smärtor och kom ner i varv hos Naturlig hälsa. 50 min klassisk kinesisk massage och 40 min örtfotbad och zonterapi, totalt 90 min. "


Sen har jag bokat in mig hos en väninna på sushi, lite vin och kanske en skvätt rom till kaffet?

Hon har nyss varit på Kuba, det ska bli spännande att höra vad hon varit med om där.


Resten av helgen är ganska oplanerad, verkar som jag får en nattgäst i morgon (det var verkligen oplanerat) av min systerdotter från västkusten (hon med får och andra djur).

Hon ska vidare till Östersund på söndag morron, för att utbilda sig till mejerska! Synd att jag inte gillar ost, annars kunde hon ju tagit med sig en bit eller två när hon stannar till på hemvägen efter två veckor.

Men vem vet, nu kanske hon har en liten bit lamm i bagaget?

Förhoppningsvis styckat, så slipper vi fler såna hår blodiga scener i hemmet   

 



                  Trevlig Helg och Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards