kucke-li-lo

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Li-Lo - 21 maj 2012 10:57


Är det kanske inte rentav de som är de bästa?


De när man i princip inte gjort nånting alls utan bara flutit runt helt menings- och planlöst!

Igår fick jag till en perfekt sådan dag!


Men eftersom jag är bloggare och jag vet att ni toklängtar efter att ta del av mitt liv, så kommer här en liten resumé av en av mina bästa ingentingdagar på länge.


Vakna efter åtta timmars sömn som inte klampande make, mobilsamtal eller något annat lyckades störa.

Åt frukost

Tittade på tulpan

 

Valde bort denna klänning

 

Tog den här i stället

 

Gick en stillsam hundpromenad med kompis

Satt på en bänk

Bytte till en stol och drack latte på fiket

Gick hem


Gick ut igen

Promenerade för mig själv

Satt på en bänk i ett annat centrum och babblade i telefon

Åkte tunnelbana hem en station (blödande skavsår på kärringknölen)


Satt på MIN plats på balkongen och läste

 

Drack lite ingefärsdricka

Läste lite till

Tittade lite på mina odlingar

Åt mat som fanns färdig i kylen

Satte upp en ljusslinga i mitt parasoll


Läste mer

Kollade igen om det vuxit något

Tittade på en deckare

La mig

Sov


Mycket nöjd med denna dag!


Idag är jag tillbaka på arbetet och funderar över det här som sägs, att har man ett tomt skrivbord är det i stället rörigt i huvet.

 

Men tanken får inte riktigt fäste, det blir mest som ett eko,eko,eko.....



                                             Pussen då    !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards