kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

För en gångs skull

Av Li-Lo - 13 juni 2012 14:51

har en myndighets kvarnar malt med en fart som verkligen får en luttrad statstjänsteman att förvånas!


Redan idag har vi nämligen anledning att vara

   Glada!




Le lite sött

 

och så där vackert som bara min Kära Make kan

 


                                            För nu!


Har de bestämt sig för att vi ska få vara tillsammans, permanent!


Whoop whoop Hurra Hurra och Fy FAAAAAAN va skönt det känns.


                          Pussen då   OCH TACK för all support under tiden vi väntat, ni är bäst!


                                  

 
 
Ingen bild

pethra

13 juni 2012 15:15

Jippi,tjohoo himmlars vad bra :)
håller även tummarna så att dom är blå att det blir ett jobb också kram

Li-Lo

13 juni 2012 15:41

Jaa, det känns så härligt att slippa bekymra sig om detta.
Jobb har vi faktiskt litelite hopp om. Han ska till en firma i morron, med alla papper, till och med kontonummer har de bett att få, så jag tolkar det optimistiskt som att de i alla fall kan ge honom timanställning...

Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

13 juni 2012 16:04

Men gud vad kul! GRATTIS!!!
Jag sitter faktiskt här med tårar i ögonen och ser på era fina leenden.
GRATTIS IGEN!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

13 juni 2012 16:15

Det är helt enkelt så himlans underbart skönt roligt och Jättebra!

Inte gråta Ama, vi ska vara glada!

Kramkram

 
Gun

Gun

13 juni 2012 18:00

Ååååhhh vad roligt, GRATTIS! sitter här och fäller en lyckotår för er skull. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

13 juni 2012 21:32

Ja, det är en härlig känsla, nu är det bara att se framåt, utan gnagande oro!
Tack och kram

 

Li-Lo

13 juni 2012 21:29

Jaaaaaaa!!!!
Tack :)

 
Moma

Moma

13 juni 2012 22:05

Åååååå, fasiken vad skönt!! Håller tummar och tår för det där jobbet också! Kram

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

14 juni 2012 09:26

Eller hur, känns som ett långt utpust, han fick en sparkt därbak i morse, så det ska nog gå bra! Borde jag spottat på honom också??? :)

Kramkram

 
habanero

habanero

14 juni 2012 20:37

Förlåt min vän ,du vet att jag är hur glad som helst för det...men gnisslar mina tänder samtidigt så migränen inte är långt borta..." För nu har de bestämt att vi får vara tillsammans ..permanent"...du vet säkert vad jag tänker.Hurra för staten och dess tjänstemän, de som har makten att bestämma vilka som älskar på riktigt eller inte....kramelikram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

14 juni 2012 23:54

Jupp Staten, de vet dom !

Det känns så skönt att vi äntligen är här, att ett bekymmer är bortblåst, eller snarare TVÅ eftersom han faktiskt fick jobbet : )

Kramkram

 
Ingen bild

Mikaela

14 juni 2012 23:15

GRATTIS!!!Vad glad jag är för er skull. Hoppas nu bara att det gick bra på jobbsöket också så ni får fira ordentligt på lördag.
Kram

Li-Lo

14 juni 2012 23:50

Tack! Jaa, det verkar faktiskt som om det också gick bra!
Vi är lite förvirrade dock vad det är som gäller, men det visar sig väl!

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards