kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

Nu har jag rört på mig, igen!

Av Li-Lo - 15 maj 2014 13:45



I två dagar har jag varit på Djurönäset i Stockholms skärgård.

Dagar för att mingla omkring och umgås, med andra som jobbar med telefoni från hela landet. Samt få lite information och demonstration om det senaste i vår bransch.

Vad tycker LiLo egentligen om sådant?


 


Glädje eller panik? Ni väljer själva…


Men vackert var det


 


och maten, som jag inte fotograferade, var verkligen super, supergod.

Jag hade trevligt med mina kära kollegor, som verkligen uppskattade mitt sällskap och fotograferande till fullo?


 



Inte förrän de fick kasta sig över en öl, med besked


 


blev de lite vänligare inställda.


För första gången i livet, fick jag tag på någon att dela säng med på en konferens!



Jag har ju en förkärlek för svarta, så gissa om jag var nöjd, när jag fick krypa till sängs med denna goding!


 

Så här glad var jag på morgonen efter en härlig natt med honom


 


Frank heter han och kan eventuellt vara lite sponsrad av något teleföretag. Men jag betalade inte ett öre, jag svär!


Men eftersom han var så söt, fick han följa med hem och ligger nu i mitt gästrum tillgänglig för den som behöver lite gos och mys.


                                 Pussen då   !





 
 
Ingen bild

Mikaela

15 maj 2014 22:40

Ja du, männen kommer och går, det Carl å nu är det Frank. Tror Frank är en mjukare sort :) Ja, vackert var det och full service, inte ett dugg synd om dig. Själv hade jag kunnat vara på något liknande om jag hade hållit mig kvar på jobbet men då hade jag inte haft en spännande resa till Västerhaninge framför mig i morgon. Godnattpussen och sov gott i egen säng.

Li-Lo

16 maj 2014 08:49

V-H är inte att förakta :)

Jaa, Frank och jag har ett helt annat förhållande än jag hade med Carl, han blev för krävande på slutet...

Lycka till då, kramkram

 
Ingen bild

Frallan

15 maj 2014 22:53

Var ju tvungen att kasta mig över den! Du ser ju att den var på väg att försvinna ut glaset ;) rädda det som räddas kan!

Li-Lo

16 maj 2014 08:50

Du gjorde ett superbra jobb med den ölen, det kan ingen ta i från dej :)

 
Ingen bild

Eeva

16 maj 2014 08:53

Haha! Kraaaam!

Li-Lo

16 maj 2014 09:12

Kramkram på dej du!

 
Ama de casa

Ama de casa

16 maj 2014 10:05

Haha! Jag tror det är lite panik-glädje det där (kunde inte välja...)
:-D

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

16 maj 2014 10:23

Mest panik....

Kramkram och trevlig helg

 
Moma

Moma

20 maj 2014 08:56

Vad trevligt ni ser ut att haft det, härligt bildspel! Och du, du verkar börja få till det där med selfie nu!!
Kram

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

20 maj 2014 10:28

Jag hade supertrevligt med mina kollegor, även om resten av konferensen var...
jaa, såå där...

Kramkram

 
Hörni

Hörni

21 maj 2014 14:30

Oj jag känner din panik och vet hur det är.
Men Frank var då himla söt i alla fall. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

21 maj 2014 18:42

Frank är jättegullig!
Nästan den bästa som bott i mitt lilla gästrum :)

 
Ama de casa

Ama de casa

26 maj 2014 09:06

Nu var det himlarns länge sen du rörde på dig... ;-)

Hoppas att allt är bra!
Kram

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

26 maj 2014 10:29

Jag vet Ama, har legat förkyldfebrighostig en hel vecka, sen ett pars dagar migrän på det, men nu är jag på banan igen :)

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards