kucke-li-lo

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Li-Lo - 6 september 2012 14:08

 vore så himla ömklig, uschlig och jätteynklig.

Då jäklar skulle ni få läsa ett intressant, spännande, roligt och helt enkelt jättebra inlägg.

Det blir inget av med det.

För jag har ont i bröstet när jag hostar, jag är varm eller tokfryser samt är tung i skallen. Det svider i ögonen och kliar i örat.

Därför får ni vänta på att bli upplysta, roade, exalterade ett tag till.

Tänkte bara tala om, att jag igår, mest för att försöka fatta hur det går till, skaffade mig ett Twitterkonto. Sökte lite på min arbetsplats och hittade genast detta:



 

Det tyckte i alla fall jag var trevligt!


Jag vet ju att en del undrar var i helskotta jag jobbar nånstans. Det är en sak jag bestämt att jag aldrig tänker skriva i klartext här. Men här kommer en ledtråd: Min chefchef heter Fredrik.



                                     Pussen då    !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards