kucke-li-lo

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Li-Lo - 15 augusti 2011 11:09


har jag fattat ett beslut och med hjälp av min Mambo-son genomfört det. Egentligen vill jag inte ens behöva tänka på sådana saker, men nu var jag faktiskt mer eller mindre tvungen.


Den ärvda mobiltelefon jag nu har kan enbart laddas om jag lyckas få en till tre gummisnoddar i exakt läge och helst liksom klämmer fast hela arrangemanget med en häftapparat.

Det är inte praktiskt, inte alls!


Eftersom jag har mindre goda erfarenheter av mobilbutiker var en sådan utesluten. Så det blev nätshopping.


Jag är glad att jag valde en telefon och inte en liten maskin med tusen funktioner och surferimöjligheter.

Dock vill jag ha möjlighet att lyssna till musik, det gillar jag mycket.


Den tid jag tillbringar framför dator på jobbet och hemma räcker, så är det och så vill jag att det ska förbli (i alla fall så länge det finns vanliga telefoner, eller kanske tills att jag behöver en ny)


Sen såg jag den här bilden hos Ama och kände mig ännu mer nöjd med beslutet.

Vi har två bärbara datorer hemma hos oss, men bär dem överhuvudtaget ingenstans.


En sån här blev det!  


Håret är fortfarande orange. 

Om det matchar pumpasoppan    Moma bjöd på igår, vet jag inte, för jag hade skallen inlindad och full av henna då. Bestämde mig för att ge det hela en omång till redan igår

Men att den soppan mer än väl matchade mina smaklökar, det vet jag med besked   njuter av tanken att det finns en "doggyburk" av den hemma, som jag kan sleva i mig efter dagens slit och släp!


Aslutar med ett citat från Strix:

"Arbete är nog bra, men det tar bort så förbaskat mycket tid" 


                    Pussen då    !








Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards