kucke-li-lo

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Li-Lo - 4 januari 2013 08:32

Men tror inte att jag lagt upp den här bilden?

Jag läste i alla fall nånstans att man kan googla på sig själv, även när det gäller bilder.

Google ska genom att på något sätt jämföra, hitta andra bilder om man klistrar in en på sig själv i sökmotorn.

Sagt och gjort.

 


Sen blev jag sittande ganska länge och funderade över, vilken träff som blev bäst?

Jag lutar åt den i övre högra hörnet, Arne Weise eller killen längst ner till vänster.


I alla fall känner jag mig rätt trygg i att det inte är så jättelätt att googla upp mig och missbruka en oherrans massa foton på mig i tid och otid.


(varför nu någon ens skulle komma på en sån tanke?)


Och jooo, då......  Det var trevligt att ses igår   ......


Så trevligt att jag bjuder på denna till er alla idag


 



               Inte nog med det, ni får även en önskan om Trevlig Helg, samt


                               Pussen då   !


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards