kucke-li-lo

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Li-Lo - 29 februari 2012 13:57


med en hel del i livet.


Just nu känns det som om det är en hel del på gång i Kuckelilo-bo.


Maken söker jobb och det är papper hit och papper dit, det ska kopieras, skrivas CV och lite lagom klämmiga personliga brev.


Bebisarna i fönstren kräver sitt, de ska duschas, vändas, luftas och tas om hand. Till helgen får jag börja dela upp de små raringarna, så de får lite mer utrymme och plats att växa sig starka.


Vad jag trots allt inte behöver göra i år är att vårtvätta fönster, de ska bytas ut helt och hållet under den vår/sommar, så då vore jag väl en dåre om jag lade energi på det?


Sonens filmande är en annan sak jag tydligen får stå ut med.


Konstnärer bör få ha fritt spelrum, så att jag blir utkörd ett par timmar för att det ska spelas in i badrummet är väl helt okej?

Att de under denna inspelning fyllt badkaret med ”smutsvatten” färgat av oboy är väl inte hela världen heller?  

Det luktade faktiskt rätt gott!


Igår bjöd han på korvkiosk middag,  köket var upptaget, dags för nya tagningar.


Jag har fått frågan om jag kan sy en rosa hätta att fästa kaninöron vid.

 

Nånstans undrar jag dock:


               Var det inte själva ”konstnären” som skulle lida, inte hans mamma??


          



                                 Pussen då   !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards