kucke-li-lo

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Li-Lo - 11 juni 2015 09:43



Jag säger det rätt ofta, att jag är glad över att ha vuxit upp på den gamla (eventuellt goda) tiden.

Tror inte att jag, även om jag är en ganska stark person med hyfsat självförtroende, hade mått speciellt bra i denna utseendefixeringstid.


De sociala medierna, som svämmas över av information och bilder kan ju inte göra det lättare att acceptera och stå ut med sin  operfekta  kropp.

Det händer att jag kommer över information på nätet som får mig att fundera.

Som liksom gör problem av det, som jag utan alla dessa sociala medier inte skulle ha en aning om att det skulle vara ett sådant.


Till exempel det här med att magen förändras när man varit gravid och fött barn.

Jaa, alltså den förändras troligen med tiden även utan att man burit barn i den.

Men just nu tänker jag på att jag genom social medier fått reda på att det skulle vara ett mer eller mindre socialt handikapp att magen på vissa liksom delar sig lite när man kånkat runt på en unge eller fler där inne.

Att det till och med anses att man skulle ha rätt att operera den, kanske till och med på samhällets bekostnad.


Tänk om jag vetat det.

Jag som alltid tyckt att det är lite gulligt, att det nästan ser ut som ett hjärta!


 



Kolla bara, när man vänder det upp och ner :)


 



Glad sommar och glöm inte, att för att få en bikinikropp,

tar man en kropp och sätter på den en bikini, svårare än så är det inte!



                                 Pussen då   !


Dela gärna detta inlägg, det kan ju kanske finnas någon som blir glad över att se att vi alla har olika magar, men att det viktigaste med en mage trots allt är att man kan fylla den med god mat :)

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards