kucke-li-lo

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Li-Lo - 20 januari 2015 18:13


Titta här nu då!

Hon har hittat knapparna igen och kastar ur sig ett inlägg, wow, liksom.

Vad kan det vara som gjort att hon inte haft tid att bry sig om Ama och de andra typ tre läsarna?


Ingenting faktiskt.

Eller snarare livet, som rullat på. Ena dagen i rätt, förväntad riktning, nästa åt ett helt oväntat håll.

Men mest har det bara rullat.

Jag hänger hos Fadern varje vecka, han ska strax till att fylla 93 år! Han mår prima ena dagen, nästa är allt ”skit och pannkaka”.


Stora Sonen är fortfarande drogfri, han flyttar snart till en egen liten lägenhet och kommer förhoppningsvis in på den kockutbildning han sökt i mars.

Bortbosonen byter bortabo samma dag, han får ett lite, lite större bo nu och ett helt vanligt kontrakt, nu har han haft en ungdomsdito som har haft en del begränsningar han slipper nu.


Att Stora Sonen lever skötsamt, betyder också att han ibland verkar ha lite svårt att veta vad han ska göra med sin tid. Då tillbringar han den hos Mamman!

Nyårsafton åt han och en kompis middag hos mig, innan de gick ut, sonen ville också vara fin med slips när nu hans kompis var det!


 

En annan dag provade han mammas ärvda ”onepiece” den är gjord av 100% crimpline och är hur töjbar som helst (one size fits all)


 

Han har också haft med sig sin barndomskompis (min extradotter) flera lördagar, de äter, lördagsmyser och sover över!

Lite gulligt faktiskt. För någon vecka släpade de med mig ut i skogen.


   

Mina eländiga plågor, har blivit mycket, mycket bättre, så pass att när jag var hos min goa sjukgymnast igår tyckte han att det var dags för ett avslut. Han vill helt enkelt inte ha med mig att göra längre, tufft, men jag får väl helt enkelt leta reda på någon annan man som klämmer på mig?!


Jag har övat lite på detta med att ta Selfies och börjar bli ganska bra på det tycker jag.

 

Sen tycker jag nog att julegrisarna blev ovanligt bra den här gången.


 

Förresten, vem vet? Nu när jag äntligen fått tummen ur, så kanske jag inte väntar en evighet tills nästa tillfälle…


           Pussen då   !




 

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards