kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Den där

Av Li-Lo - 10 juli 2014 10:39


Ungen jag har.

Ni vet han som det aldrig skulle bli nåt av.

Han som nyss varit i Amerikat.


Där han förresten inhandlade den mest superäkta märkesväskan nånsin till sin mamma.


 

Den ungen.

Han ska troligen bli tvungen att resa tillbaka, fast till New York den här gången.


Det oroar honom dock lite att han vid detta tillfälle nog blir tvungen att även sköta ljudet vid inspelningen.


Men snälla, sa den goda modern (JAG!):


-      Det kan ju jag göra, så svårt kan det väl inte vara att hålla upp en pinne med en raggsocka på, och såna har jag ju redan, flera stycken till och med!


 

Ganska svalt mottagande fick detta erbjudande… så jag antar att min karriär inom filmvärlden fortsätter att ligga på is, ett tag till i alla fall.



Jag får väl istället fortsätta glädjas åt att badsäsongen äntligen är här.




Jag slipper rasa, då jag aldrig tittar på detta program, att rasa omkring kan ju sluta hur som helst!


 


Och åt jag snart kommer börja min semester.  Ett par dagar av den, kommer jag att bo här, under rosen får jag krypa in och mysa i mitt lilla hus!


 


Njut av livet och                 

                                                  
       Pussen    då !


 
 
Ama de casa

Ama de casa

10 juli 2014 17:27

Men så roligt! Kul att det går så bra för sonen. Men jag tycker att det är lite taskigt att du inte får hjälpa till? Fast du kanske får fler väskor som kompensation för petningen av dig som pinne-med-raggsocks-hållare... ;-)

Vilket fantastiskt litet hus - hur mysigt som helst!

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

10 juli 2014 19:48

Visst är det härligt och jag tror han kommer inse så småningom att jag behövs...

En och annan väska, kan jag stå ut med som kompensation, faktiskt!

Jaa, det är världens gulligaste gäststuga och världens gulligaste att vara gullig gäst hos :)

Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

10 juli 2014 17:32

sv: Jag vet faktiskt inte om det där vattnet i floden var badbart eller ett B-vatten. Såg inga som badade...
:-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

10 juli 2014 19:47

Klart det var badbart, de vara bara fega :)

 
Hanna

Hanna

12 juli 2014 18:13

Åh, stugan du skall bo i ser ju supermysig ut!! Där kommer du ha det fint med din fina nya väska! Kramen

http://tankarofhanna.wordpress.com

Li-Lo

13 juli 2014 17:21

Jaa, jag har tur som har familj att åka till och som har förstånd att ha sånt fint gästhus :)

Kramkram

 
TantGlad

TantGlad

15 juli 2014 14:17

Det var en riktigt snygg väska du fått.
Må så gott nu!

http://tantglad.bloggo.nu

Li-Lo

15 juli 2014 14:22

Jaa, det är det :)

Tack det samma1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards