kucke-li-lo

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Li-Lo - 21 februari 2014 15:18


Gå och träna!


 Men alltså, nää det tar emot nåt så infernaliskt! Sånt här motstånd har jag aldrig lyckats uppbåda tidigare. Väskfan står här och glor surt på mig, men inget händer.

Jag faller inte till föga och tar mig dit.

Tänkte att NÄSTA vecka kanske? Men nää, då ska jag klippa mig ena dagen och bli intervjuad för hemsidan briisa.se nästa och NÅN dag måste man väl ändå få gå hem efter jobbet, va?


Äta enklare och mer vegetarisk mat oftare!  

                          

Men nää, jag ska krångla och hålla på, laga alldeles för stora grytor med alldeles för mycket grejer i.

När det kan vara så enkelt, gott och mättande med en sån här enkel grej!


 

Dessutom vackert så in i bäng



Tro bättre om Bortbo-sonen!


När han messar mig detta


 

Borde jag inte fråga om den är inslagen i en IKEA-kasse!


När det i själva verket är en försenad födelsedagspresent som ligger där och väntar på mig när jag kommer hem.

Jag är vansinnigt nyfiken, men ska hem till brorsan och käka middag, så det dröjer innan jag få veta.


Önska er en Trevlig Helg, inte bara borde jag, utan gör jag också!


                          Pussen då   !










Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards