kucke-li-lo

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Li-Lo - 7 februari 2014 14:11

Alltså allra först, så vann en kompis choklad från Bergsjö och Jeanettes chokladfabrik...

Hon har lovat att jag ska få smaka!


För någon vecka sen hände en annan fantastisk grej, vi fick en generation till i släkten.

En liten gosse föddes, så nu är vi inte mindre än fem generationer i denna stora famlj!


Sen loggar jag in på Facebook och hittar det här!


 


Alltså! Den som önskade detta är världens gulligaste systerdotter nere på Västkusten.


Eller snarare en av världens gulligaste systerdöttrar, de är ju många gullungar, likväl som mina brorsdöttrar   


Bortbo-sonen filmar och filmar, här är dagens släpp


Jag tycker mycket om både låten och filmen.


Ni minns kanske en annan han filmat?


där kanske inte musiken var den jag gillar allra mest, men faktum är att den nu har visats ganska så

många gånger på Youtube...


                  NÄRMARE BESTÄMT ÖVER EN HALV MILJON!!!!


Det är faktiskt många   till och med Jättemånga!


                            Pussen då   !


                         

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards