kucke-li-lo

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Li-Lo - 24 januari 2014 19:21

En liten dag i sänder, vänjer jag mig.


Jag kan inte sluta förvånas, över vilka fantastiska människor jag har omkring mig. (självklart är ni, fina bloggvänner med i den gruppen, ni trodde väl inte annat?)


Varma, goda. förstående och empatiska mästerverk, helt enkelt!


Till och med min husläkare, som förstår att jag just nu, minst av allt är lämpad att sitta och lyssna på diverse utskällningar. En och en halv vecka, har han gett mig tid att slicka mina sår och låta sorgen sjunka.


Jag har tagit mig en vilovecka, träffat få människor, men de jag har träffat, har varit bra för mig, på alla sätt.

Långa telefonsamtal, med bästa manvännen och med andra kloka, fina personer.


Slöande i TV-soffan och i sängen med en bok, långsam matlagning och några promenader.

Idag unnade jag mig en halvtimmes massage, stenhårda nypor hade den lilla damen, herreminje så skönt det var att lösa upp allt det som, som vanligt satt sig i högra axeln.


Sen kom sonen och visade mig video nummer två som släppts idag, skulle jag stelna till kan jag ju kräma på med den och låtsas att jag är med dessa gulliga barn och dansar:


http://www.youtube.com/watch?v=_FqDx4ypGyE


Fatta att han har fått filma en musikvideo till några som har över TRE MILJONER följare på Youtube!!!! 


Adam, som han gjort denna åt, kanske inte rikigt har så många, ännu...


http://www.youtube.com/watch?v=Oxxw8_xAj3M


Men det bästa av allt idag, det är att Bortbo-sonens kompis hade träffat (hmm, vad ska jag kalla honom nu?...) Stor-sonen idag, han hade sagt som det var. "Morsan kastade ut mig, det var mitt eget fel och jag är inte förbannad på henne"


Phuuu......


Det var härligt att höra och säkert avsett att föras vidare också?



Trevlig Helg och          


                                   Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards