kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

Gooooo Jul!

Av Li-Lo - 24 december 2013 13:43

Hoppas ni har det lika bra som jag och att ni får trevliga stunder, med de ni vill ha det med.

Och kom ihåg:


De som    älskar dej, anstränger sig för att ta reda på vad som gör dig glad och försöker att ge dej det efter bästa förmåga.


Gåvor, tjänster, små gester eller hjälp när du behöver den.


Och skulle det trots allt kännas tungt, så minns att tårarna har du fått för att andra ska se att du är ledsen och  behöver hjälp......   



                                  Love U all, Pussen då     

 
 
Ama de casa

Ama de casa

25 december 2013 09:55

Love U 2! Puss och God Fortsättning!

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

25 december 2013 10:45

Tack!

Går hemma och hasar runt, med lite huvudvärk men vid gott mod i regn och snålblåst :)

 
Hanna

Hanna

28 december 2013 13:38

Låter som att du haft en bra jul, visst är det tråkigt att det är så många som inte har en kul jul, men att skänka dem en liten tanke hjälper förhoppningsvis!

Massa kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Li-Lo

31 december 2013 16:09

Jag har haft en fin jul, idag är det nyårsafton, den helg jag tycker minst om av alla.
Stannar ensam hemma och tjurar som vanligt :)

Gott Nytt År, fina Hanna!

Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

31 december 2013 10:27

Próspero Año Nuevo!

Alltså: Gott Nytt År till dig, fina du :-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

31 december 2013 16:07

Gott Nytt År, finaste Ama!

 
Hanna

Hanna

3 januari 2014 17:33

Svar: jag blir lite glad över att du inte tycker om fyrverkerier heller! Synd att du tycker illa om hela konceptet dock, men så länge du är nöjd med att vara hemma och tjura så skall du väl göra det ;). Haha.
Hoppas att 2014 har varit snällt mot dig hittills i varje fall!

Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Li-Lo

3 januari 2014 19:00

Hahaha!
Jag är faktiskt nöjd med det, har hellre roligt en annan kväll.
Imorron kanske till exempel :)

Joo, då hittills har allt varit fina fisken, hoppas det för dej också

Kramkram

Kramkram

 
Hörni

Hörni

5 januari 2014 16:42

Jag hade det bra på julafton, ännu bättre dagen efter när lugnet lagt sig. Juldagen är årets bästa dag tycker jag. ;)

God Jul och Gott nytt år i efterskott! Och god fortsättning. Och kram! :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

6 januari 2014 11:24

Juldagen har jag också alltid gillat!

Allt är bra här, dock total brist på blogglust..

God fortsättning på det nya året och Kramkram!

 
S/Y Euphoria

S/Y Euphoria

6 januari 2014 11:39

Halloj!
Kikar in och önskar dej en God Fortsättning!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Li-Lo

6 januari 2014 16:43

Hej!

Tack det samma!

Jag har helt tappat bloggfarten, men låter den vara kvar, det kanske kommer tillbaka..

Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

8 januari 2014 10:01

Visserligen varar julen än till påska (eller åtminstone till Knutte), men HALLLÅÅÅ???

Hoppas allt är bra med dig!

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

8 januari 2014 10:08

Åååh, Ama jag vet!
Hittar bara inte blogglusten...
Men den kommmer nog, det brukar den göra ;)

Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

8 januari 2014 18:14

Jag ser nu att den tycks ha återvänt! Skönt. (Har inte läst det nya än).
Jag var inte ute och fiskade efter dina kommentarer (fast dom är underbara, bara så du vet!) utan var mest orolig, faktiskt.

Kram på dig du finaste!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

8 januari 2014 19:19

Men snällaste du, inte ville jag göra dej orolig, det var inte meningen :(

Nu är jag i alla fall lite på plats igen :)
Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

8 januari 2014 21:02

Nu är jag o-orolig igen ;-)
Kram!

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

9 januari 2014 11:03

Va bra!

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards