kucke-li-lo

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Li-Lo - 10 november 2013 11:00

Sitter hemma och har ont.

Jsg har aldrig hört talas om att man kan stuka knogen, med det verkar jag ha gjort i alla fall..


Höll på att tappa balansen när jag stod på en liten köksstege hemma hos en kompis igår.

På nåt sätt tog jag emot mig genom att böja vänster pekfinger rakt bakåt


Fast egentligen var det ju inte alls det.


Utan det här:


https://www.youtube.com/watch?v=eKBBaOu8hxk#t=18


En liten bit från att filma kompisen i vårt badrum har han kommit   !


Tänk om alla gnatiga, tjatiga lärare och alla andra fick se detta, framför allt den lärare/studierektor som sa till honom att "det kommer aldrig att kunna bli nåt av dig"


Sug på den här du och gå in och titta vem som är DP för den här videon, Dumkäring!


                   till er andra


                                    Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards