kucke-li-lo

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Li-Lo - 22 oktober 2013 11:10

att använda färdiga listor är egentligen inte min grej, men den här gillade jag av någon anledning.


10 saker jag skulle vilja göra innan jag dör:


Bada i ett vattenfall

Veta att mina söner är lyckliga

Få den där speciella mannen att nångång inse hur speciella vi är tillsammans

Ha lagom med pengar

Äga ett litet växthus

Slippa värk i fötter och knän

Veta att alla andra jag tycker om är lyckliga

Bo långa perioder i värmen

Ha höns

Resa till en och annan karibisk ö


9 saker om mig själv:


Jag pratar ganska mycket för mig själv

Jag har blivit påkörd av en bil

En gång i tiden pratade jag riktigt bra holländska

När jag var liten hade jag blå ögon, nu är de grönmelerade

Håller på att öva upp min förmåga att skriva med vänster hand, samt att texta med höger, från höger till vänster, inbillar mig att det är nyttigt för hjärnan

Jag kan inte dyka

Jag var typ 30 när jag började dricka kaffe

Viss mat gör mig euforisk av lycka

Jag gillar inte att gå på bio

 

8 sätt att vinna mitt hjärta på:


Var snäll

Våga vara svag

Var snäll

Ha civilkurage

Var snäll

Ge mig PAKET

Var snäll

Ge mig luft

 

7 saker du ofta grubblar på:


Vart tog ordet solidaritet vägen

Ä r tomten verkligen inte på sant

Ska det vara så jävla svårt att styra upp en värld

Varför finns det tre pedaler i en bil, när man bara har två fötter

Hur länge jag ska få ha kvar De Gamle

Varför tar det så lång tid att fatta vissa saker

Är jag tjock eller har jag bara vackert rundat fläsk


6 kändisar du tycker är snygga: levande och döda


Jimi Hendrix

Monica Zetterlund

Samuel L Jackson

Loreen

5o cent

Denzel Washington

 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:


Äta larver

Hoppa fallskärm

Långflyga

Vara på en Schweizisk jävla alptopp igen

Simma på ett lik, alternativt en sån där mördarmanet


4 saker du köpt den senaste månaden:


En kopp till jobbet

Ett påslakan med björnkropp och örngott med björnhuvud

En glad sjal

Ett sebrarandigt fat


3 saker som får dig le/skratta


Bad

Cykla

”Fredagstrams” på jobbet


2 gamla favoritlåtar som du lyssnade på när du var yngre:


Ballroom blitz

Dingdong rena rama singsong minimini flower power dress


1 sak många inte visste om dig:


Jag tror på kärleken   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards