kucke-li-lo

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Li-Lo - 6 oktober 2013 10:53

Den svettiga matlagningskvällen hos grannen H.


I fredags hade vi sällskap från tunnelbanan. Då talade hon om, att när hennes dotter snart fyller 18, så tänker hon bjuda oss på kalaset.


Och då, då tänker hon laga MYCKET mat, MÅNGA olika saker!!!


Herre min je!


Hoppas jag får veta i god tid, så jag kan fasta och kanske ta ett litet lavemang innan.   



För övrigt är allt bra, utom mina knän. Igår förde jag samman två personer jag lärt känna i bloggvärlden i  mitt kök, vi åt, BABBLADE, åt, BABBLADE och PRATADE tills det plötsligt var efter midnatt!


Tack Fatou och Habanero, för att ni hälsade på och för att ni är så gulliga som man bara kan vara.


Inte ett enda foto kom jag på att ta, men vi åt gott och tjejerna var vackra så det visslar om det, det lovar jag.



                                       Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards