kucke-li-lo

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Li-Lo - 29 augusti 2013 12:45

Så himla glad jag blev idag, när jag upptäckte att Bortbo-sonen lagt upp bilder från vårt släktkalas!

Hela hjärtat bara fylls av massa kärlek till alla dessa medlemmar av min familj, stora som små   !


Här är en del av oss..


 





Vi ¨ägnade oss åt någon slags idé/projekt/lek som min bror försökte få oss att genomföra.


 "One-minute-sculpture"

 

     

 


     

Tänk att en sådan galen idé tilltalade min släkt!!!


Här ser ni några av de rumsrena resultaten, för självklart fanns det barnsliga personer som inte kunde låta bli andra varianter.


Så här såg sällskapet ut på lite håll:


 


Å här är LiLo lite senare på kvällen!!!!


Gammel och rynkig, stelbent och lytt men dansar det gör ho ändå, kärringa...


   Pussen då   !



                                              





Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards