kucke-li-lo

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Li-Lo - 28 augusti 2013 15:00

Här är hon ju!


Den glada, roliga, trevliga, underhållande, snälla, varma bloggerskan


 


                                       Ama de Casa!


Idag har jag haft den stora äran att få luncha med henne.

Ibland har man allt tur.

Vi köpte goda rullar i Hötorgshallen och satte oss på Konserthustrappan för att glupa i oss dem.


Trots ivrigt mumsande, hann vi prata en hel del och på vägen därifrån fann vi  minsann hennes Anders i vimlet också.


Eller snarare, JAG lyckades hitta honom, som inte ens sett honom annat än på bild förr!


De som påstår att bloggande och andra sociala medier är ytliga och opersonliga kan återigen dra något gammalt över sig och bara skämmas som små hundar...

De varma leendena och den kramen jag fick var då allt annat än ytliga   !



                  Pussen då    !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards