kucke-li-lo

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Li-Lo - 20 juni 2013 12:47

förutom att jag önskar

Eder alla en fröjdefull midsommar.

Min ska sedvanligt firas på Lisö, som inte är en ö.


Jag ska bidra med ingefärs- stjärnanis- lime/citron-gravad lax, lite het hutt med habanero, tunna spjäll marinerade i jerksås.


Annars så säger jag bara till er alla från bara mig



                                  Happy midsummer fiesta!


Som man kan fira så här...


eller så här, som jag hittade på en facebook grupp för min förort:


"Vi är ett semiorganiserat gäng som kommer fira där, brukar försöka bygga en "midsommarfitta" istället för att bryta normerna men det brukar ju alltid vara fullt med folk från olika grupper och ju fler desto bättre och dragspel låter ju grymt"


Var och en blir ju lycklig på sin fason, som mamma säger!



                           Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards