kucke-li-lo

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Li-Lo - 12 juni 2013 11:20



På en himla massa olika sätt hela tiden.

Det är bra.


De som inte gör det är det synd om tycker jag, de som vägrar våga ta till sig nytt, välja bort eller välja till nyheter eller tänka om.


Tänk bara på blommorna.


Som ung skulle jag hellre dött än plantera pelargoner, penséer, petunior eller allra värst tagetes. Jävla tantblommor som ALDRIG skulle finnas i mitt hem.

Men titta nu då!


 


Där står de och lyser upp min tillvaro hur fina som helst. Tagetes är jag faktiskt inte så jätteförtjust i nu heller, men de lär ha nån slags avskräckande effekt på bladlöss och såna vill jag inte ha, bättre bita i den (fula) tagetesen!


Förändring är det ju också när man går till frissan. Det gjorde jag igår. Hon lägger ner så mycket tid, energi och kreativitet så jag blir helt rörd.


Hennes bild

 



här syns skrynklorna i nyllet väldigt väl, men det är ju förändring det med, från ung och slät till gammal och skrynklig.


Och min egen jag tog när jag kom hem, där jag lyckades beskära bort det mesta av gäddhänget på armarna.

 


Jag tycker även om små förändringar i vardagen.

Jaa, alltså, inte mina frukostrutiner, de är TABU!


Men att jag har möjligheten att flexa, så att jag då och då kan ta mig en liten njutfull promenad eller cykeltur innan jag landar i lurarna.

I morse blev det Skeppsbron.


 


En solig promenad där, med gladmusik i öronen. Sen är jag beredd att ta hela världen i famn!

Såklart även er, mina kära läsare!


Förresten tror jag att jag missat lägga upp gossens senaste film. Så här kommer den…



http://www.youtube.com/watch?v=heVep7MtIDk&feature=player_detailpage




                                   Pusspusspussen då   !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards