kucke-li-lo

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Li-Lo - 21 maj 2013 17:34


Ja, fast igår alltså.

Då fick jag den där svindlande känslan av lycka.


Att tillsammans med ungefär åttatusen andra sjunga ”Just idag är jag stark” på Söderstadion ÄR mäktigt!




Men innan vi gick på fotbollsmatch så käkade vi en liten sallad och drack en liten öl som sig bör.

Tillfällighetshemmabo-sonen och sötaste C var med.


 

Bror min också förstås!


 

Det är något magiskt med honom. Jag springer inte på fotboll alltför ofta, men det händer. Flera av dessa gånger har det behövts ett mål för laget (vilket kanske ni redan vet!).


Då går han och gör sig av med ölen vi druckit innan.


Vips! så pytsar Bajen in en balja!


Det hände igår och det hände när vi var på premiärmatchen och jag vet att det hänt minst en gång förut när jag varit med.

Tror ni att jag kanske kan tipsa deras coach? Sälja brorsan för en liten slant, eller hyra ut honom?


Förresten, så här fint är det vi har det har vi det på jobbets uteplats.

 


Mysigt va?


(Nej, jag jobbar inte i Kriminalvården och är inte inlåst heller)


                         Pussen då       !  

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards