kucke-li-lo

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Li-Lo - 24 april 2013 14:07



Det börjar bli det.


Ute alltså, sakta men säkert märker man att det börjar bli vår.

På min balkong tittar små, små strån av gräslök upp ur en kruka. Påskliljorna jag köpte till just den högtiden börjar blomma.

 

Inne växer mina bebisar, jag har börjat ge dem lite extra godis för att de ska trivas.


Än så länge är allt grönt hemma också.  Gossen ringde igår och talade om han tänkte grilla hos en kompis. Jag tror han missuppfattade min ton, som nog var lite orolig för något annat för han frågade:

”Blir du ledsen då?”

Självklart blev jag inte det, jag tycker faktiskt fortfarande om att vara själv.


I lördags slank jag in på en loppis som jag gick förbi. Pocketböcker för 10 spänn har jag svårt att motstå, om de känns fräscha.

Köpte två och la dem i högen bredvid sängen utan tänka mer på det.


Men så såg jag i morse:


 

Snacka om dolda heminredningsexperttalanger jag har!






                                    Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards