kucke-li-lo

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Li-Lo - 22 april 2013 15:09


I alla fall nästan lika lättad som efter en förlossning just nu.

Nästan lika trött också.

Det har varit jobbigt att vänta, fundera, tänka och oroa sig.


Men nu har han kommit och precis som han ville, ställde vi upp. Någon mässingsorkester fick vi inte till, men en fin välkomstkommitté ändå.


Ballong från finaste tjejkompisen C

 

(som självklart fick mina ögon att tåras)


Clownmasker hade kompisen J ordnat. Här ståtar lillebror i en.


  (Det är verkligen INTE konstigt att vissa är rädda för clowner)


Samt den fantastiska drycken Sprattel med ”äkta” smällkork, garanterat alkoholfri!


   

En av mina bästa vänner var med, men fastnade icke på bild.

Tillsammans traskade vi till ett bufféställe med sushi, mongolisk samt vanlig asiatisk buffé.

Å vi åt och drack, å vi åt och drack…


     

Somliga pressade till och med i sig den sedvanliga bananen i slisksås med glass därtill.


  Snyggt upplagd!


Jag lämnade ungdomarna åt sitt öde och som avtalat kom han inte hem efter att ha ”festat” och som avtalat gick han på möte redan klockan tio i förmiddags trots att de nog drack mer än en öl var efter att vi skilts åt.


Nu sover han troligen, lugn och trygg så gott som i mammas famn, även om hon råkar vara på jobbet!

Det har med andra ord gått bra, så här långt.


Jag är verkligen superduperglad över att hans vänner ställde upp igår och tog emot honom på ett så fint sätt!


Jag är också jätteglad över att jag igår fick ett fantastiskt stöd från en fantastisk man, när jag på förmiddagen kände mig helt vilsen, bortkommen och otroligt ensam.

De kramarna och det samtalet var mer än guld värt.

Jag känner en ängel!     !


Jag har också hunnit med att fira minstaste syskonbarnbarnets ettårsdag! Lille Jack!


 


Och köpa lite peppar, så det räcker ett tag...            Vackra och goda!








                                            Pussen då    !








Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards