kucke-li-lo

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Li-Lo - 16 april 2013 10:51

Har inte grubblat klart.

Men annars mår jag bra.

Det har inte mina bebisar gjort, jag har sett att det varit något som stör dem, men inte riktigt tagit tag i det.

Igår kände jag att jag inte kunde blunda längre. Vita flygare!


              


Såna kräk som förstör mina fina ungar ska med ont bekämpas.

Eller ont och ont, det beror ju på vad man gillar?

Vatten, såpa och vodka duschades de med, noggrant som bara den.


                                              


Jag har förstått att det är sättet att ta död på dem. Sen tänker jag så här:

De små jävlarna som inte dött av detta, borde vakna upp rejält bakrusiga och vilja ha en återställare?


Så, jag lämnar balkongdörren på glänt och skriver en lapp till dem: Puben är 25 meter bort, öppnar kl. 11.00, vill ni ha lindring snabbare kan ni dra till systemet på Gullmarsplan!


Det vet man ju hur det blir sen, de fastnar resten av dan och när jag kommer hem, stänger jag balkongdörren och kommer inte släppa in dem när de kommer tillbaka ikväll, nope!

Är riktigt stolt över hur listig jag är!


Den som redigerat den här bilden, kanske inte var riktigt lika listig?


  Lyckat?


Jag hoppas jag kan skapa nästa bild i era hjärnor, för jag fotade det inte..


När marschen med tusentals deltagare tågade på Götgatan i söndags, drogs måna blickar till en balkong längst ut på Götgatan. Där fanns en lite, liten balkong med en liten, liten flaggstång som hade en svenska flagga. På samma lilla, lilla stång, hängde även en liten, liten trekantig Hammarbyvimpel. I balkongdörren stod en liten, liten tant och vinkade stolt och glatt till alla som passerade. Som min kära son sa: Naaauw, jag blir alldeles tårögd!



                             Pussen då   !





Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards