kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Så var det gjort!

Av Li-Lo - 26 mars 2013 10:02


Det var lite, lite pirrigt.

Fast efter en kort stund kändes det inte alls så konstigt.


Jag vet inte om jag står till hundra procent för det jag sa, men i alla fall så ÅNGRAR jag inte att jag ställde upp. Lite konstigt kändes det att det verkade som om jag ringt upp dem, så var det ju inte.

Å här kan du lyssna om du vill, jag är den första de talar med.

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/167902?programid=3117


(00:13:30 )

Idag är en ny dag och jag ska träffa bästaste Lo efter jobbet och äta lite gott och babbla bort några timmar.

Var egentligen jättetrött i morse, men tog i alla fall en liten promenad.

Ballonger gör mig glad!


 

Inte vanliga såna där kalasballonger, de tycker jag inte om alls. Smäller helt hipp som happ, utan förvarning.


Och eftersom jag (kanske jag nämnt?) är förtjust i grönt, blev jag glad av att det for omkring en flotte i limegrönt på vattnet.


 

Jag tror inte att Mälaren håller på att tömmas, det kan vara jag som håller kameran lite, lite snett?


Ha en bra dag, som verkar bli solig och fin, i alla fall här i Klarakvarteren.



                        Pussen då   !



 
 
Hörni

Hörni

26 mars 2013 10:33

Åh vad bra, jag ska lyssna om en stund! För jag glömde givetvis igår. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

26 mars 2013 10:48

du kanske ska vänta med "Åh vad bra" tills du hört? ;)

 
Hörni

Hörni

26 mars 2013 12:21

Hahaha, nej då! Det var intressant och jag håller med dig. Man ska inte gå omkring och älta sånt som har hänt, även om jag tycker det kan finnas en vits med att ångra dumma saker ibland, på så vis att man inser att det var dumt, lär sig något av det och kan be om ursäkt och mena det. Och ungefär så sa du ju också. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

26 mars 2013 12:29

Precis så ungefär sa jag ;)

 
Ama de casa

Ama de casa

26 mars 2013 17:32

Jag har lyssnat, men kommer fel hela tiden... Är (00:13:30 ) en tidsangivelse i programmet? Då är det nån Lena från Partille som pratar...

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

26 mars 2013 21:04

Innan Lena, efter en låt, jag fattar inte riktigt, när jag lyssnade i morse, var det första efter nyheterna, men det verkar som om det pågått innan dem?
Men jag kan tala om att jag sa idel klokskaper och förnuftigheter :)

 
Ama de casa

Ama de casa

29 mars 2013 13:25

Nu har jag lyssnat och du är ju klok som en bok. Fast det visste jag ju redan :-)
Trevligt att höra din vackra stämma!

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

29 mars 2013 18:24

Ååh tack och tack och tack.
Kan det vara så, att det är de kloka kvinnorna som bloggar??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards