kucke-li-lo

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Li-Lo - 12 mars 2013 13:58


Att man fattat rätt beslut.


Då, då känns det prima.

När min kompis satt i mitt kök i lördags och tittade på när jag redejade bland mina pinaler sa hon plötsligt:


”Nu känner jag igen dej! Nu är du så där glad och tokig och dansar i ditt kök som du alltid gjorde förut”


Jamen, det är ju precis så det är!

Kanske har det lite, lite med min nya, gulliga, fiffiga köksradio att göra?


 



Jag har lagt några av mina ”Absolut Rump Gung” hits på ett USB och det gick varmt i både lördags och söndags när jag for runt.

Men jag tror faktiskt att hon tänkte på mitt beslut om att avsluta relationen har fått mig att må bättre.  Jag kan nästan bli förbannad på mig själv, som ändå inte fattade tidigare. Fast det är i princip meningslöst, både för att det är dåtid och för att ilska ändå inte biter på en sån som mig.


Men jag är gladare, det stämmer. Jag har också mer energi och känner mig vacker och stark.


Så du som skriver elaka kommentarer till mig, det är tur att inte alla tycker som du, för faktiskt är det en och annan som faktiskt gillar både hur jag ser ut och vem jag är.


Jag gillar mig själv också, speciellt när jag är klok nog att ta mig tid till morgonpromenader i vår vackra stad.


 


                    Pussen då   !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards