kucke-li-lo

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Li-Lo - 28 februari 2013 12:47


Till exempel lyser solen idag.


Jag ilade raskt igenom morgonens bestyr och hann därmed traska från Slussen till mitt lilla arbete.

Solen lös, det lyste en sol, det var solsken!


Både vid Slussen


 


Och Riksbron


 


Jobbarkillegubbarnas chef ringde idag och bad mig markera var jag vill ha hyllfan och andra saker så ska det komma på plats i morgon.

Jag förvissade mig om att de inte kommer tänka så här: Äh, va fasiken, så där långt ner kan ingen vilja ha spegeln, vi sätter den på standardhöjd! ”Du får ha spegeln nere på golvet om du vill” sa han!


Jag vill också ha en krok i taket, eftersom jag har ett stort fönster skulle jag vilja kunna hänga en ampel där.


Sätt ett märke där du vill ha kroken sa han.


Hmmm…. nu grubblar jag.

Hur ska jag kunna göra det? Taket är långt upp ju!



Andra saker som gör mig glad idag är att jag minns att det ligger en lakritsklubba hemma, som jag glömt att äta upp.

Samt att jag idag köpte mig en liten radio att ha i mitt kök. Jag har alltid musik på när jag pysslar bland mina kastruller, det är så mycket lättare att få den rätta schvungen på rörandet då.


Man kan stoppa in ett USB minne eller ett minneskort om man inte vill lyssna på det som bjuds, så här ska viftas på rumpan och vispas i byttorna, ååh vad jag längtar!


Små söta chilibebisar förgyller min tillvaro, varje dag en eller ett par nya!


Okej, jag har ont i knät också.


                                   Pussen då    !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards