kucke-li-lo

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Li-Lo - 25 februari 2013 17:43



Ett par bra ingentingdagar.

Inte är det mycket som blir gjort inte!

Har i alla fall satt en himla massa chilifröer och ett par har tittat upp.


 

Gambiska bittertomater har också stuckit upp ut jorden, trots att jag haft de fröerna i frysen sen våren 2010!


Jag har även varit på IKEA, igen! Det börjar nästan bli genant som jag ränner där numera! Den här gången skulle jag ha en liten hylla. Jobbarkillegubbarna sätter upp sådant på de nykaklade väggarna som jag vill ha där, så det var ju bara att fara iväg. Klarade av IKEA, med obligatorisk korv och toabesök på mindre än en timme!


En liten hyllajävel, 96 hög samt typ 20 bred och djup.


Den packar Ingvar in i ett jävla paket som är i princip lika långt som mig! Fatta hur bökigt det är! Tungt var det också L, men nu är det hemma och hopmonterat av mig!


Jag har också använt presentkortet jag fick av min son, för den här hade inte kommit när jag fyllde år.

Men nu är han min, bara min

                                           

 jag ser fram emot många härliga snabbisar tillsammans.


Idag har min bästa, finaste tjej jag någonsin lärt upp på jobbet hälsat på med sin lilla söta jänta.

Jag passade på att visa henne lite, så hon kan komma och sommarjobba hos oss snart!


 


 


Sötnosen heter Leila, men de har den goda smaken att kalla henne LiLo som smeknamn, fatta vad stolt jag blir! 


Jaa, det var väl typ allt? Nää, just det jag var på middag nästgårds i lördags, vi åt och drack och sen smakade vi av olika små trevlig saker de hade i små olika trevliga flaskor. Så här blev min FB-status när jag kom hem…


” erkänner härmed att slkoholhaltioga drycker påvekramig till enempel stavar jag ikne vidare näe jag drickt av dem”


NÅGON hade möblerat om mitt tangentbord när jag var borta!


                         Pussen då   !


                      




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards