kucke-li-lo

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Li-Lo - 18 februari 2013 14:57



Av att avstå från olika droger och stimulerande substanser får man abstinens, det är väl ett rätt så vedertaget faktum.

Men!


Jag upplever nu något som jag tror påminner starkt om abstinensliknande symptom utan att ha avstått från dylika substanser.


Det ena jag lider av att vara utan, är jag lite van vid och har mina små knep för att klara av tills tillfälle ges att få njuta igen.


Ett av dem är att fantisera hett om det och njuta under tiden.

Det andra är helt enkelt kalla avrivningar, eller i alla fall relativt svala.


Den andra saken jag saknar och plågas svårt av att vara utan kan vara hett, svettigt, intensivt medan det pågår och fylla mig med värme och mjukt tillfredsställd trötthet efteråt.


Jag skulle kunna ägna mig åt det, men det är inte samma sak att hålla på ensam, själva njutningen är betydligt större när man är två eller flera.


Det känns också mycket fräschare när man har tillgång till vatten efteråt.


Jag vill ju så gärna.


Det första klarar jag av, det är jag van vid, det är ju samma sak vartenda år.

Men det andra…

Jag går snart hem till vem som helst, jag kan göra det gratis. Funderade på att hyra ut mig först, men nää, jag kan göra det gratis, bara jag får dominera lite grann.


Jag längtar så det är nästan outhärdligt efter:


Att få



  Baaaada



OCH



 




Att få laga mat......




                                    Pussen då   !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards