kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Jag ber att få

Av Li-Lo - 1 februari 2013 10:05

Tala om hur mycket jag jättegärna skulle bjudit hem er just idag.

Ni skulle kunna fått smaka på en sån här:


 


I stället började jag dagen med att släpa ut dasstunnan i hallen, åka till jobbet (i och för sig med trevligt sällskap och många skratt på tunnelbanan) för att släpa mig igenom en arbetsdag.


Kollegorna ska i alla fall få äta finska pinnar och chokladflarn!


Ha den äran på mig   ! Ett litet paket med en fin pingvinpenna fanns på min plats i morse, goa kollegor...



                               Pussen då   !


 
 
Ama de casa

Ama de casa

1 februari 2013 10:19

Stort GRATTIS till dig!
:-)
PS: Glöm för allt i världen inte bort att du fyller år den här MÅNADEN. Trist för dig att den är så kort bara... ;-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

1 februari 2013 10:30

Tack goa du!
och tack för att du påminde mig om att det är HELA månaden som gäller :)

 
Hörni

Hörni

1 februari 2013 12:00

Åhhh du fyller år! Stort grattis! Den där tårtan skulle jag gärna smaka på. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

1 februari 2013 12:24

Jajamen det gör jag :)
Tacktack och jag skulle inte tacka nej till en bit av den jag heller, men ska inte fira alls...
Trevlig helg, kram

 
Moma

Moma

4 februari 2013 21:26

MEN ÅH, varför har du inte förvarnat, nu får en ju skämmes! STORT grattis i efterskott, du får beställa valfri mat ur mitt kök, kom så fort du kan! Puss

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

5 februari 2013 08:31

Yessssssssss..... Vänta du bara så ska jag komma med önskemål... :)

Tackartackar, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards