kucke-li-lo

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Li-Lo - 28 januari 2013 12:59


Jobbarkillegubbar trängdes i horder utanför mitt hus i morse. De hann dock inte tränga sig in, innan jag gått hemifrån. Så nu är det BARA sju små veckor kvar...


Rätt vad det är framöver kommer jag att lägga ännu ett år till alla de jag redan samlat på mig.


Solen kommer redan den 12 februari att lysa ända till 16.32, vilket betyder att jag minsann har hela TVÅ minuter att njuta av dagens ljus efter väl förrättat värv på arbetsplatsen.

                 

Jag har kastat två sopsäckar skräp och någon liten påse, när eländet är över hoppas jag att kunna vara väldigt selektiv när jag packar upp all bröte igen.


Jag har lönesamtalat med min chef, jag ville inte acceptera hennes bud, så jag hoppas att hon kommer med ett i alla fall liiite bättre snart.


Det drar ihop sig till Umeåresa, jag ser fram emot den, samtidigt som jag är lite nervös och rädd för hur det ska kännas.


Make har betalt sin första hyra för rummet, och jag har bett honom att vara så snäll att ordna detta när jag är i Umeå. Jag hoppas att han respekterar detta.


Rätt vad det är kommer jag kanske även lära mig laga mat, då jag idag köpt denna bok.


 

Kanske hinner jag suga i mig innehållet precis lagom tills det är färdigt därhemma, rentav?


Till dess, får jag väl gå runt i stugorna, tigga till mig mat och en dusch där jag kan få det.



                                   Pussen då   !





Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards