kucke-li-lo

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Li-Lo - 29 december 2012 18:08

och inte ens märker det, så kan man bli förvånad.

Jag tror i alla fall att det är så det gått till.

Alltså att det varit en tsetsefluga och hälsat på när jag inte märkt det, och att jag på så sätt drabbats av sömnsjuka.

Jag bara sover och sover och när jag inte gör det är jag trött.


Men kom i alla fall iväg på en liten, liten resa i förrgår.

Kära bror och svägerska tog mig med för att besöka våra vänner som har stuga i Vibäck utanför Nyköping.


Det fanns  väl en tanke att vi skulle ha en trevlig kväll, ja det hade vi ju, med god mat, dryck och samvaro. Nästa dag skulle vi gå en promenad till havet genom skogen innan vi åkte hem.


Isgatorna omöjliggjorde allt vad promenerande hette.


Men det var i alla fall skönt att komma iväg och så hann jag med att bjuda Moma på middag igår, resterna kom Bortbo-sonen och glufsade i sig idag, med sin bästa kompis.


Öbo-sonen har inte  fått tillstånd att ringa mig ännu, men jag har fått brev.


Ojoj, nu har jag ansträngt mig till det yttersta känner jag, men ville ge er ett livstecken i alla fall.



                    Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards