kucke-li-lo

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Li-Lo - 15 november 2012 13:49

Inte högsta vinsten, den har jag verkligen inte vunnit.


(Konstigt egentligen, vi har ju lämnat in ett tio veckors Lotto, väninnan C och jag, så det borde ju ha hänt?)


Men det finns ju annat som förvånar här i tillvaron.

När man beställt något från en vanlig postorderfirma och det motsvarar alla förväntningar!

Då blir i alla fall jag förvånad.


Kan jag vid något tillfälle andats om att jag gillar grönt?

Det gör jag i alla fall. På en del firmors hemsidor har de en fiffig funktion. Man kan välja vilken färg man vill hitta plagg i.

På detta sätt hittade jag denna.


 


Den är precis som jag trodde, inte supertajt, lite, lite tjockare trikå och precis lagom lång för att kunna används till både tajts och brallor.



Nu till lite allvarligare ämnen.


Ni som twittrar:

#dethärärmittland


Jag vill också uppmana mina läsare att läsa en mycket bra, skrämmande och tänkvärd debattartikel i dagens DN.


Vi måste faktiskt börja fatta att det är allvar och allvarligt att vi har dessa personer i vår riksdag.


Mig skrämmer det, mycket!



                                        Pussen då    !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards