kucke-li-lo

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Li-Lo - 8 november 2012 13:13

Varit lite duktig igen och kommit iväg tidigt på morgnarna.

Jag vet att många klagar på omställningen från vinter till sommartid, att de blir trötta.

Det blir jag med, men i år blev jag trött av tillbakaflyttandet också. Förra veckan, kände jag mig som ett utskitet plommon mest hela tiden.

Nu är jag i alla fall lite piggare och klarar av att sätta lite fart på morgonen.

Därmed tar jag också ett och annat Godmorgon- Stockholmfoto.


Dagens måsar är jag nöjd med, även om det är lite oskarpt.


 


Igår var det min bästa bro, jag tar som sagt lite olika rutter.


     


Den här bilden skulle egentligen varit i inlägget om middagen hos Moma, men…


 

Ingen aning om vinet, men ville ha något att hänga chilipresenterna på.


Tro det eller ej, men jag har redan införskaffat snaps till årets julsill.

Mina barns farbror och faster har ett litet brännvinsbränneri i Gnesta. Så jag tyckte det kändes rätt att passa på att prova en flaska av den här trevliga sorten.

 

Fantastisk service på våra systembolag, att man kan beställa hem en enda liten flaska och få den levererad till valfri butik utan ett öres kostnad.


Jag har öppnat, luktat och smuttat, väldigt trevlig liten hutt!

Extra plus för korken, jag gillar det där ljudet när man drar upp en kork!

Men det är ett tag kvar till jul och nu ägnar jag mig först och främst att se fram mot den stundande veckändan.


                             Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards