kucke-li-lo

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Li-Lo - 12 oktober 2012 12:56


Förutom oss alla som vunnit Nobelpris idag har jag även nöjet att tillkännage vinnare i min enormt avancerade och svåra bloggtävling.


Eller nää.

Jag tycker att alla som varit duktiga och deltagit ska få vinna lite som att alla kan vara Lucia!


Så, Grattis till:



Ama

Tove

Moma

Hörni

Mikaela och

Hanna


Tack för att ni deltagit och ni blir länkade allihop, utom Mikaela som får ett foto publicerat i stället   


 

Men! vilken otur, jag var ju med på bilden...


Och det rätta svaret är:


En person som bearbetade getskinn!


Så förutom att ni blivit länkade (eller uthängda med bild)

har ni lärt er något idag.

Ta med er denna värdefulla kunskap, vandra ut i hösten och ha en underbar, trevlig och vilsam helg.


                                                  
   Pussen    då!

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards