kucke-li-lo

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Li-Lo - 8 oktober 2012 16:34


Vad svarar man på det den sjunde oktober?


Jag sa som det var att jag satt på en buss och inte hade badgrejer med mig, men att jag gärna åker till havet.

Så jag klarade av besöket hos Borta-sonen, jag fick vara där nästan 10 minuter innan han fått nog av sin lilla mamma.

Han har gjort i ordning fint, så fint det går på så liten yta och så fint det blir när man inte är så intresserad av heminredning utan mer intresserad av att det ska vara…tjaa, funktionellt.


Sen kom käraste Bad-Karin och hämtade mig strax utanför Borta-sonens hus.


Bilen for som en liten silverpil till Lövhagen i Nynäshamn på nolltid. Eftersom solen sken och kaffet var klart där på vandrarhemmet så började vi med fika!


Ansjovis och äggmacka, samt hallongrotta och förstås kaffe, mums!


Efter en liten prommis på 10-15 minuter kom vi till de mest underbara, släta klippor.

Jag hittade en perfekt plats med skålat ryggstöd, sol i ansiktet och vatten som slog och brusade strax nedanför fötterna.

 Det var så ljuvligt och avslappnande att inte ens kom mig för att ta foton, inte förrän vi efter en timme eller så var på väg tillbaka.


 

Badade gjorde vi inte, vi doppade händerna inne vid stranden på väg tillbaks och kände rätt snabbt att det var tillräckligt.

Eller nää, vi skvätte allt lite av det i våra solvarma nyllen också.


Väl hemma igen, var det bara att koka ris och se till att jättegrytan med domoda blev varm.

En bra söndag!



                                      Pussen då   !


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards