kucke-li-lo

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Li-Lo - 3 september 2012 12:41

                            

Jag är gammaldags.

På många olika sätt tycker jag som alla andra över 25? att utvecklingen går lite väl snabbt.


Omodern är jag också, för jag tycker inte att det är okej att använda resurser och eller att utsätta sig för riskerna med operationer för att förändra sitt utseende om det inte är på grund av en olycka eller medfödda fel.


Sen undrar jag lite över var det ska sluta?

Vi har väl alla sett bilder av förstorade läppar.

 

I nittionio fall av hundra får jag en association till Kajsa Anka.

 

Då undrar jag, om man nu har henne som skönhetsideal, varför inte gå hela vägen?


Man kan ju tänka sig att andra steget då är en gigantisk rosa rosett för jämnan, den här tjejen verkar vara på god väg.

           

Att klappra eller kanske snarare hasa omkring i alldeles för stora rosa pumps, blir alltså steg tre?


                 

Hur många som sedan kommer att ta det sista och slutgiltiga steget för att bli så lik Kajsa som möjligt är dock svårt att sia om.


Ärligt talat hoppas just jag att det inte blir så många fler än just de här två..   

De här ju faktiskt till och med fått till själva stjärtfjädrarna rätt bra, det ska man inte ta i från dem



                     Pussen då   !       




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards