kucke-li-lo

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Li-Lo - 19 juli 2012 15:36

men i morron byts den ut mot Västkusten i Halland.

Jag ska åka tåg   !


Sedan förra måndagen har föresatsen att ta morrondopp gått i lås utom en enda dag. Jag håller nästan på att njuta ihjäl mig, så ljuvligt är det.

Morsar lite på en och annan joggare, stavgångare eller hundrastare, men för övrigt frid, ro och inre lycka!


Har passat på att uppdatera mig på telefonfronten, jag ska inte tala om vem som är smartast, den där nya apparaten eller jag. Dock ska jag nog visa endera dagen vem som har högst IQ! (men inte än, det händer oväntade saker varje gång vi umgås)


Sömntutorna blir fler och fler, hinner knappt kolla så de sköter uppstigning och nattning som de ska.

Pepparplantorna är inte nöjda med sommaren, förra  året hade jag massor av fina frukter så här års

 

 nu bara några minimala kart   !


Några ärtstora tomater har vi också, så det ska bli lite kul att se hur mycket som händer på en vecka..


Ingen bloggning på ett tag alltså och troligen inga besök hos er heller, men jag tycker lika mycket om er för det, tro inget annat   !


                           Pussen då   !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards