kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Upplevelser

Av Li-Lo - 10 juli 2012 13:04

har jag förstått är viktigt på semestern.


Okej här kommer lite av det jag upplevt hittills.


Jag har åkt pendeltåg till Nynäshamn. Där hämtade mina bröder mig. Vi handlade i flera olika butiker, shopping ska man ju ägna sig åt.

Gillar man inte att trängas som i Ullared kan jag så rekommendera Sjötelegrafens shoppingcenter i just Nynäshamn.

Där riskerar man hjärtattack av skrämsel om man möter någon annan i gångarna på Coop!


Vi var också här


 


Eller jag stannade utanför, men är ändå glad att ha upplevt den parkeringen. Bröderna höll aldrig på att komma ut, han som jobbade blev så glad att det kom någon!


Sen har jag badat!

Precis som jag tänkt mig, har jag badat varje dag på semestern, so far!

I havet på Lisö och i morse cyklade jag ner till sjön. Herre min je, så ljuvligt det var att ensam simma runt och flyta lite på rygg, titta på moln och trädtoppar.

Att äta frukost efter detta,var precis lika gott som jag föreställt mig!


Men nu får ni lugna er lite med att ta del av fler upplvevelser. Jag måste ju vila lite också, eller hur?




                                     Pussen då    !




 
 
Gun

Gun

10 juli 2012 13:25

Det låter som du har en bra semester. Härligt att du badar varje dag, som du älskar så mycket. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

10 juli 2012 16:04

Ja, det är bra hittills. Att bada så ofta jag bara kan är ett löfte jag gett mig själv : )

 
Ama de casa

Ama de casa

11 juli 2012 10:23

Härligt att badsäsongen är igång hos dig!

Jag vill till Ullared och trängas. Jag VILL!!!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

11 juli 2012 10:45

Jaa, det är underbart och i vår lilla sjö är vattnet varmt, även idag när det bara var 1 grader i luften när jag vaknade : )

OM jag åker till Ullared när jag är i krokarna snart ska jag trängas åt dig, jag lovar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards