kucke-li-lo

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Li-Lo - 20 juni 2012 13:49


På arbetet idag, så jag sitter och tittar i mitt block.


I det blocket skrev jag ganska mycket och ofta när jag började här, tyvärr har jag tydligen med åren blivit lite för blasé för att använda det numera.


Men jag tänkte bjuda på några riktiga godbitar jag hittar där, det är egentligen inte klokt, vad många det är som inte är ”riktigt kloka” som ringer hit…


Självklart har jag inte lyckats koppla någon av de här vidare, ni kanske fattar varför?


”Jag har en känsla av att mitt efternamn håller på att försvinna, går det att fridlysa?”


”Vilken mat har serverats på personalrestaurangen det senaste året?”


”jag undrar över om det bedrivs någon forskning om sensuella blygdläppar?”


”Någon som arbetar med energi, jag undrar detta, om man ror i en roddbåt, vart tar vattnet vägen som årorna skjuter undan?”


”Om man har förslag på förändringar av den svenska flaggan, vem ska man tala med?”


”Jag söker den allmänna enheten”


”Finns det något samarbete med hovorkestern angående en piccolastruktur i nationalsången”


”Har ni haft besök av några som utger sig för att vara Kerstin och Leif?”


Och som avslutning en snygg lätt konspiratorisk dam.

”Jag har sett på TV att en man skänkt 10 miljoner till Uppsala universitet för forskningsändamål. Jag misstänker starkt att detta är pengar som borde ha beskattats, jag vill därför lämna in en muntlig protest. Man förstår ju att detta bara är ett sätt att få synas, det hörs ju på namnet, Upp, Uppsala han vill bara komma sig upp i samhället”


Så där håller det på…..


Ni inser väl att jag mer än väl gjort mig förtjänt av en lång långhelg?


Går om nån timme, ska äta i Moma’s kitchen i kväll, lucky me!!!!

I morron ska jag friseras, handla lite i stan, åka till De Gamle och sen bara njuta, vila, äta, vila, äta, dricka, njuta, ha det gott, skratta, umgås och kanske äta något!

Ända till tisdag morron….


             Pussen då    och jag kan bara inte låta bli att ta den här bilden i år igen!


    Glad midsommar, go vänner!

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards