kucke-li-lo

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Li-Lo - 22 maj 2012 12:26

Det händer att jag får utmaningar, men inte alltid att jag antar dem.


Men när den kom från gulliga Hanna kunde jag inte låta bli:

Så här kommer frågor från henne och svar från mig.

Jag tror inte jag bryr mig om del två, att skriva egna frågor och utmana nya bloggare, dock!


Vad är det bästa med att läsa en bok för dig?

Att jag kopplar av och gör något för mig själv.


Vad är det bästa med att blogga?

Att få utlopp för min skrivklåda, att det blir lite som en dagbok och förstås att få kommentarer av mina få men trogna läsare.


Om du fick vara vem som helst. Vem hade du varit?

Jag är rätt nöjd med att vara Jag. Skulle kanske velat vara någon av mina söner en dag, för att uppleva mig själv som mamma när de var små. Skulle nog ha varit  lärorikt !


Var hade du helst bott?

Nära havet eller i alla fall en sjö.


Hur hade du helst bott?

Där jag har möjlighet att gå ut, att sitta på en trappa med morronsol och fika.

  

Med vem hade du helst bott?

Gärna i ett hus delat i mindre lägenheter, med gemensamma utrymmen, tillsammans med min egen familj och andra familjer och vänner jag gillar.


Om du vann en miljon, vad hade du gjort då?

Önskat att det var flera miljoner så jag kunde köpa det där huset nångång!


Vilken är din favoritfärg?

Att titta på är det rött, att ha på mig grönt i alla nyanser


Hur ofta sitter du framför datorn?

När jag jobbar – hela arbetsdagen! Hemma en stund då och då, i reklampauserna på TV till exempel.


Vad är din favoritmat?

Nästan allt, men lax är alltid gott och lätt att variera, ugnsstekt med rice and peas är det en superfavorit!


Vad är meningen med livet för dig? 

Att försöka vara snäll, behandla andra väl och ha det så kul och bra det bara går.


Så där ja, då var det gjort. Och kanske, kanske skulle jag vilja skicka den sista frågan vidare, till var och en av er?


                             Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards