kucke-li-lo

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Li-Lo - 10 maj 2012 15:49


Kom på att det jag missat den sortens som alla andra supertrendiga inne-bloggare har.

Jag inser att ni verkligen längtat efter läsa något sånt här hos mig.

Så här kommer den.


LiLos Vill ha lista Maj 2012!

 

I år tänker jag inte nöja med bleka kopior, jag ska satsa på en brun kvalitetsprodukt som håller formen, doften, lenheten och fluffigheten hela sommaren. Jag tänker satsa på minst TVÅ för säkerhets skull.



 


Tänker ofta på hur härligt det vore om jag bara kom ihåg att satsa på att köpa in flera såna här.

Sen vore det  bara att ta fram en ny i en fräck, fräsch färg lite då och då för att pigga upp mig och familjen. Dock har jag ännu inte kommit till skott...


 



Den här skulle kanske Kära Make och jag kunna fixa till under ett antal svordomar

mysiga timmars samarbete ?


  (eller inte)


Men annars har jag nog det jag behöver: Ny cykel, badväskan packad och vita fina ben att blända min omgivning med.



                                  Pussen då   !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards