kucke-li-lo

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Li-Lo - 8 april 2012 20:40



Hur i helskotta kunde jag glömma bort en så viktig dag?

Det var ju en 2-årsdag i går, inte idag, utan i går.

Kucke-li-lo firade ju TVÅ ÅR som bloggerska!

 

Å så här såg jag ut när jag var två, utan blogg!


Fast vi kan väl ha kalas idag i stället?


På med partyhattarna!  



Ta en drink och kasta er ut i vimlet!   


Nämen just det, det här är ju världens minst lästa blogg, så nåt vimmel blir det kanske inte, men lite småputtrigt mysumgänge bland mitt tjog med läsare kanske?


Faktiskt så göööör det inget att ni inte är många, för där ni brister i kvantitet, vinner ni i kvalitet!


Jag ber att få buga, bocka och niga på en gång.

Tacka er kära läsare för att ni läser, er som kommenterar därtill kramar jag hårt och varmt och av hela mitt hjärta.


Vad vore Kucke-li-lo-bo utan er?


Partyhatt av för er, tackar!


Fast så åker den på igen lika snabbt och partyt forsätter, whoop,whoop, let's goooooooooo!


 


 

   


                                  Pussen då     !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards