kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

NU!

Av Li-Lo - 1 februari 2012 10:09

Har min kära kollega på ett högtidligt sätt i en synnerligen officiell lokal dragit vinnaren i min TÄVLING!

Hade jag haft möjlighet hade jag tagit med mig er allihopa och myst tillsammans med er.

Fast det är ju faktiskt en idé?


Att ni andra som varitmed och tävlat kommer till det ställe dit vi går efteråt.

OM nu vinnaren vill gå med mej ut och äta, det har jag inte hunnit fråga henne ännu.


Läs nu Mikaelas kommentar, så ser ni att det tycker hon!!!! Både att vi ska äta  och att ALLA ska komma   

Så ja, nu har jag dragit ut på det tillräckligt länge   !


                        Vinnaren är:   Tadaaaa     




                            MIKAELA!!!!!!!   




             Stort varmt GRATTIS!


  


            Till er andra säger jag, oj, va synd.....



                               Pussen då    

                             och

                           GRATTIS til mig, som fyller år, Hurra för mig !   







 
 
Anna

Anna

1 februari 2012 10:30

Grattis på födelsedagen och grattis till Mikaela.
Tror hon kommer få en hur trevlig kväll som helst.

Ha nu en underbar dag. Kramen.

http://annalandin.bloggplatsen.se

Li-Lo

1 februari 2012 11:06

Tack! Jag tror att vi kommer få en härlig kväll båda två : )

 
Ama de casa

Ama de casa

1 februari 2012 10:47

Ja GRATTIS till både Mikaela och dig :-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

1 februari 2012 11:05

Jag tackar och säkert gör Mikaela det också : )

 
Ingen bild

Mikaela

1 februari 2012 19:14

Du fyller år och jag fick present.
ÅÅÅÅÅÅ Tack tack tack, du anar inte vad glad jag är :D:D:D
Ska bli jättekul att ses och gå ut och äta på ett spännande exotiskt ställe.
Nu ropar dottern att den mindre spännande men säkert hotta maten är klar.
Hoppas du har haft en bra dag och att den fortsätter så det lilla som är kvar av den.

Jättekram!

Li-Lo

1 februari 2012 19:41

Jaa, det var jätteroligt, även om jag hade önskat att ALLA mina läsare skulle kunna komma med på både teater och god mat

Nu har vi nåt att längta efter, visst är det lite kul : )

Kram

 
Ingen bild

Mikaela

1 februari 2012 19:18

Och självklart hoppas jag att alla härliga tjejer/kvinnor och andra mänskliga varelser hänger på, vad spännande att få träffa alla vars kommentarer jag har fått ha glädjen att läsa här.

Kram till er också!

Li-Lo

1 februari 2012 19:42

Den kopierar jag och petar in i inlägget : )

 
Moma

Moma

1 februari 2012 19:26

Vad kul, grattis till Mikaela som får en härlig kväll med DIG! Och GRATTIS till dig på din bemärkelsedag!! <3

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

1 februari 2012 19:38

Här grattas det till höger och vänster idag!
Jag tackar och niger så sött : )

 
Gun

Gun

1 februari 2012 20:26

Åhh stort grattis på födelsedagen! Och grattis till Mikaela också. :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

1 februari 2012 20:33

Jag tackar å mina och Mikaelas vägnar : )

 
Ingen bild

susanne

1 februari 2012 20:58

Lissans dag!
Paketpaketpaketpaketpaketpaketpaketpaketpaketpaketpaketpaketpaket!!
Mera paketpaketpaket
Grattis!

Li-Lo

1 februari 2012 21:02

Tack, tyvärr har det varit vääääldigt glest på den fronten, men jag är faktiskt glad ändå!

 
Tonårsmorsa / Fatou

Tonårsmorsa / Fatou

2 februari 2012 09:28

GRATTIS till Mikaela! Jag är säker på att ni får en kanondag!! Jag ska se om jag kan komma jag också, för det skulle vara askul!! Kram! ♥

http://fatou.se

Li-Lo

2 februari 2012 09:54

Visst vore det kul : )
Kram

 
habanero

habanero

3 februari 2012 18:46

Grattis till Mikaela!
Hoppas du hinner vila också lite under helgen trots det stora kalaset!
Kramelikram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

3 februari 2012 19:47

Tänk om alla hade kunnat vinna....
Såg just sista halvan av wild kids, va gullig han är sonen din

 
habanero

habanero

3 februari 2012 21:14

Ja, men är det lottning så är det. :)
Vi hittar på något roligt iaf snart, och ni får ha det jättekul på teatern.
Visst är han gullig,vill äta upp honom ibland, kan säga att det inte uppskattas....
För allt i livet får du inte missa finalavsnittet, avsnitt 8 tror jag....de två sista är ju...ja just det, det får jag inte säga ;)
Kramelikram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

5 februari 2012 12:31

Det är klart jag ska titta på de, jag vet ju hemlisen : )
Nää, gossebarn slutar rätt tidigt att uppskatta översvallande känsloyttringar, speciellt i sällskap, av nån anledning?
Ja, vi ska ses, absolut. Nu är 90 årsdagen avklarad, det blev ett hejdundrande kalas och alla var nöjda!
Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards